της ψυχης

της ψυχης

Ένα (ακόμη) υγρό ιστολόγιο....

ένα (ακόμη) υγρό ιστολόγιο, με υποβρύχιες ανησυχίες...

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2021

το πουλάκι

σα νυχτοπούλι τριγυρνας
κι όνειρα μου γυρεύεις
κι απέ στο έλα και στο μή
γυμνούλι χουζουρεύεις
φκιάχνει η μοίρα μια φωλια
κι η νύχτα ένα γιορντάνι
κι η αγκαλια γλυκο νερό
να πίνεις να σε γιάνει
κι απάνω στις κορφοπλαγιες
στις μυστικες τις στράτες
φορας του δράκου τα φτερα
στις άσπρες σου τις πλάτες
τρυγας του φεγγαριου το φως
του Ζέφυρου το χάδι 
κι απέ κουρνιάζεις σύγκορμο
στ' αλώνι μου το βράδυ
σε κρύβω απ' τα σύννεφα
μ΄ αρπαχτικά σε βρίσκω
γλυκιά φωτια στα σωθικά
της γρατζουνιας το ρίσκο
κι όσους αγάπησες κρυφα
στης νύχτας τους μπαχτσέδες
τώρα κοιμούνται ανέμελοι
στου ονείρου τους τεκέδες
κι εγω, που σε κανάκεψα
και σ' έκανα δικια μου
σ' απόλυσα ένα πρωι
πού 'ρθα στα σύγκαλά μου


 






Δεν υπάρχουν σχόλια: