της ψυχης

της ψυχης

Ένα (ακόμη) υγρό ιστολόγιο....

ένα (ακόμη) υγρό ιστολόγιο, με υποβρύχιες ανησυχίες...

Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2020

μυστήρια

κέλομαί σε, 
σου γράφω,
μα αφήνω τ' όνομά σου απροσπέλαστο
κοιμήσου λίγο ακόμη 
με τ' ακροσέντονο στις χούφτες σου
αργει ο κλήδονας
λίγο ακόμη
να διώξω τις στερνές μου αντιρρήσεις 
και κάμποσες αντινομίες 
που βρίθουν αντισύλληψης
κέλομαί σε,
θεά της γονιμότητάς μου
κοιμήσου λιγάκι ακόμη
με τους βοστρύχους σου λυτους
στ' αστάλαχτο του ύπνου σου περβάζι 
αργουν τα Ελευσίνια,
κι η κάθαρσή μου από κοντα,
λίγο μονάχα
να ματίσω τα ξόμπλια στην παντιέρα
να παίξω άλλο ένα τραγούδι
να βλαστίσει το σπορί
να μεγαλώσει κι άλλο η νύχτα
που ειναι η μέρα ανήμπορη να με σώσει
κοιμήσου μιά στάλα ακόμη,
δεν ξέρω αν στό 'χω πει,
μα νύχτα θα σ' αγαπήσω




1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ναι νύχτα θα 'ναι και μέρα μπορεί
είναι όλο φανερά στους οφθαλμούς μας...Ω...
παίξε άλλο ενα τραγούδι να χορέψουμε
την ίδια ώρα, ψίθυρος, τώρα μάθε το
κέλομαί σε κι εγώ με την σειρά μου
είναι κι αυτό μια λύση..πετώντας ίσως..
ω φτερά που θα σας βρούμε...Ω...
στης ποίησης της έμπνευσης..αυτό!!!
μια βάρκα σώζει Ω είναι καλό κι αυτό..
το όνομά της ψίθυρος στο αυτί
κατα το γαρύφαλλο στο αυτί
και πονηριά στο μάτι
η τσέπη άδεια απο λεφτά
μα κλέβονται οι βάρκες..
και πάνω στην θάλασσα..Ω!!!