της ψυχης

της ψυχης

Ένα (ακόμη) υγρό ιστολόγιο....

ένα (ακόμη) υγρό ιστολόγιο, με υποβρύχιες ανησυχίες...

Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2020

ποιηματάκι


πάλι μονάχος μου τη νύχτα την περνω
και από πάνω μου χιλιάδες αστεράκια
κουράστηκα ερήμην σου ξανα ν' αναζητω
τη λίγη δόση αγάπης σου με μπόλικα παγάκια

πάλι ξημέρωσε χωρις να κοιμηθω
έχω καφε αλλά τελειώσαν τα τσιγάρα
έμαθα πλάϊ σου με τα μισα να ζω
μισά φιλιά, μισή αγκαλια, μα μπόλικη λαχτάρα

πάλι σου γράφω, μήπως κάποτε τα δεις
με την ψευδαίσθηση πως είναι ραβασάκια
κι αν θα ρωτήσεις, το γνωρίζει ο καθείς
ακόμη το ουίσκυ μου το πίνω με παγάκια



αφού τελείωσα κι αυτο, μετα από κάμποσες δεκαετίες
υπάρχει ελπίδα... :)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

είμαι κι εγώ εδώ, είμαι κι εγώ εδώ

πολύ όμορφα τα ποιήματα σας με εμπνέουν να γράφω κι εγώ, ελπίζω να μην σας πειράζει...

Ναύτης είπε...

καλησπέρα, καλησπέρα
ευχαριστω πολυ για τα καλα λόγια
να με πειράξει; τι;