της ψυχης

της ψυχης

Ένα (ακόμη) υγρό ιστολόγιο....

ένα (ακόμη) υγρό ιστολόγιο, με υποβρύχιες ανησυχίες...

Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2020

προσδιορισμοί

πριγκήπισσα ενάλια των μαγικων μου τόπων
βασίλισσα της Ουτοπίας μου
νερο της όασής μου
της έμπνευσής μου αψέντι
ωκύρροη της τρέλας μου ανάσα
της νύχτας οργασμε μου
και άδητό μου γλέντι
της μνήμης σου δέομαι
μα της λήθης σου τυλίγομαι τ' άδειο πουκάμισο
κι ούτε τολμω -πιά-
να ξομολογηθω 
του τελευταίου μου πειρασμου
τ' άδικο κατρακύλισμα
με σμπαραλιάσαν οι συνεπαγωγές
μύστης διχασμένος -εσαει- ανάμεσα στο κάλλος και το κλέος
ουδέν οίδα
ουδέν έστερξα
κι απ' όλα που προσφέρονταν
πρόφτασα μοναχά να σ' αγαπήσω
Άνασσα της υγρής μου επικράτειας
της σκέψης μου σελιδοχτίστη
των καλπασμών μου, σύ, χρυσόστικτο φαρί
Μούσα ασύδοτη
γνώση στερνη
και της ελπίδας πίστη 
στάθηκε το αέναο
τη μέρα για ν' αδράξει
κι εγω, ένοχος ιδιωνύμου
τετελεσμένος διατελω
ενταύθα




Δεν υπάρχουν σχόλια: