της ψυχης

της ψυχης

Ένα (ακόμη) υγρό ιστολόγιο....

ένα (ακόμη) υγρό ιστολόγιο, με υποβρύχιες ανησυχίες...

Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

depart, retour


πέθανα κι αναστήθηκα, μ' αναπαμο δεν έχω
κείνο το πρώτο το φιλι το γεύτηκα ξανα
στου αστρολάβου το γυαλι πορεία ξεκινα
άλλα μηνάει ο ηλιάτορας, άλλα εγω προσέχω

πρόδωσα και προδόθηκα, λύτρωση το μελάνι
μαύρο, σα δηλητήριο, διαβόλου υλικο
τού'πρεπε μεγαλόσχημο, όνομα θηλυκο
και ένα στέμα με φτερα, που φτιάχνουν Αφρικάνοι

μέτρησα και μετρήθηκα, τα ρέστα στο κιβούρι
λύθηκε το δρομόμετρο κι πρύμη σκοτεινη
κατάπλωρα μια μάγισσα να τραγουδάει γυμνη
βάρδυα στο κύμα ανάσκελα και τρέλλα στο παγούρι

πλήγωσα μα και γιάτρεψα, κι ανάθρεψα μαχαίρια
στιλέτα λόγου δίκοπα και χάρισα πολλά
τά’δα να περιφέρονται σε ξένη αγορα
μ’ αλλισβερίσι πρόστυχο να πέφτουν σ’άλλα χέρια

ζήλεψα, με ζηλέψανε, παράφορο ταξίδι
σκύλιασε η νύχτα, δάγκωσε σα σμέρνα στο ψαχνο
έφυγα κι ανατρίχιασε το κύμα ορφανο
τρεις η μπουρου κι ανάποδα και στα βαρέλια ξύδι

μια που αναδεύω τη φωτια και μία που τη σβύνω
στο βάζο κλείνω τον ατμο και γίνεται νερο
γέφυρα το μπαλκόνι μου κι όνειρο καθαρο
φτύνω δυο τρεις στον κόρφο μου και τη στερια αφήνω...





8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τι όμορφο...

έτσι είναι οι ανθρώπινες σχέσεις... έτσ είναι ο έρωτας... όπως τα λες...

καλή σου μέρα! :)

~reflection~ είπε...

Εξαρχής ζήλευε η Θαλασσα κι η Νύχτα...

κι εκείνος ο Ποσειδώνας ο κυρίαρχος..

τωρα σε κέρδισε παλι η θαλασσα...

κι Εκείνη εμεινε... μπουκιά στην τρίαινα καρφωμενη για τον επόμενο πεινασμένο Ωκεανό...


Σε φιλώ.....

Φαίδρα Φις είπε...

είσαι φοβερός ποιητής!

Ναύτης είπε...

μακάρι να μην ήταν έτσι Έφηβη,

καλο μεσημέρι!

Ναύτης είπε...

η θάλασσα πάντα κερδισμένο με είχε Κάκια, κι ο Ποσειδώνας άσπονδο φίλο

μονάχα εκείνη σκέφτομαι...

καλο μεσημέρι!

Ναύτης είπε...

Φαίδρα,

ποιήτρια είσαι εσυ
κι η Κάκια πιο πάνω
εγω ένας τρελλαμένος λογοπλόκος είμαι,
προχειροφτιάχτης στίχων

καλο μεσημέρι!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλή η τελευταία στροφή, μου άρεσε ιδιαίτερα.


Καλό βράδυ.

Ναύτης είπε...

καλημέρα Ανώνυμε,
ταξιδιάρης κι εσυ;
νά'σαι καλα!