της ψυχης

της ψυχης

Ένα (ακόμη) υγρό ιστολόγιο....

ένα (ακόμη) υγρό ιστολόγιο, με υποβρύχιες ανησυχίες...

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

δέσμιος εκών (νυχτερινο όνειρο)


δεν θα μπορέσω σήμερα πάλι να κοιμηθω
θα γύρω σ'ένα ποτηράκι από αψέντι
κείνο που τρύγισα στο πρώτο μας το γλέντι
κι ακόμη καίει τις φλέβες μου σαν άγιο φυλαχτο

δεν θά 'χει η μέρα να μου πεί παρηγοριες
κι αυτη η νύχτα να μου δώσει ένα χάδι
λύτρα ζητάει τ'όνειρο για νά'ρθει ένα βράδυ
κάψα μου απαράβατη και τσέπες μου αδειανες

κι όπως φυσάει ο ζέφυρος
κι ανάβει το φεγγάρι
και καθρεφτίζει τ' άχραντα
της λίμνης σου νερα
κάν' το σεντόνι σου πανι
το νου μου μαξιλάρι
το ξέρω, άρπαξα φωτια
μα κράτα με γερα

δεν θα σ'ακούσω σήμερα πριν αποκοιμηθω
θα ξενυχτήσω μοναχος σ'υπόγειο με λιοντάρια
σ'ένα τραπέζι που γλυκα μεθάω με τα ζάρια
και σε παιχνίδι άσπονδο ξανα θα μετρηθω

δεν μου χρωστάει το νόστο της αυτη η προσφυγια
στης Κίρκης τη χρυση σπηλια φωλιάζει σμέρνα
έβγαλε η μάγισσα όρντινο και μού'πε, - πέρνα!
- εσυ αλλου ετάχτηκες, σε άλλη πυρκαγια

κι όπως φυσάει ο ζέφυρος
κι ανάβει το φεγγάρι
και καθρεφτίζει τ' άχραντα
της λίμνης σου νερα
κάνεις τις μπούκλες σου σχοινι
και τ'όνειρο ζωνάρι
ξέρω, νόμιζες θα χαθω
και μ' έδεσες γερα



6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλό το πρώτο οκτάστιχο, δίνει ωραία εικόνα αλλά και νόημα.

Δένονται οι θαλασσινοί?
"...δαγκώνω τα σκοινιά τα λύνω..."


ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

(κάθε μέρα έχει πολλά να δώσει)

Summertime Blues είπε...

ξέρουν οι μπούκλες!
κι ας ζητά τ όνειρο λύτρα.
εκών λοιπόν...

Ναύτης είπε...

εκούσια ναι Ανώνυμε...
δένονται
άσε το εκ γεννετης δέσιμο με την θάλασσα...

καλο σου απόγευμα!

Ναύτης είπε...

Summertime,

είναι κάτι μπούκλες, πολυ πονηρες,
που πας να τις χαϊδέψεις
και μπλέκονται τα δάχτυλά σου
κι ούτε που μπορείς να τα βγάλεις μετα
κι ούτε που το θες...

καλο απόγευμα!

flash είπε...

τί να σχολιάσω μου λες
που με εκφράζει απόλυτα;
να προσθέσω δεν έχω..
τουλάχιστον όχι λόγια..

είναι κρίμα
θέλω να το τραγουδήσω σου λέω!!!!!

ακούμε τραγούδια και λέμε
"στίχοι θεϊκοί"
κάνε κάτι, στείλε τα κάπου..
να χαρείς!

Ναύτης είπε...

flashάκι μου

τώρα το είδα το σχόλιό σου...
αφηρημένος ε;

ένα μυαλο κι αυτο...

ναι, κι εγω θά'θελα να τα δω ντυμμένα με μουσικη
μα έχουνε περίεργα μέτρα και που να βρίσκω μοδίστρα...;

:)))