της ψυχης

της ψυχης

Ένα (ακόμη) υγρό ιστολόγιο....

ένα (ακόμη) υγρό ιστολόγιο, με υποβρύχιες ανησυχίες...

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

παράσιτα

στις νευρικες μου απολήξεις
μαζεύονται ολημερις
οι τζίτζικες
πού 'χουν ξεμείνει απ' το καλοκαίρι
κάνουν γιορτη στα φλογισμένα μου αισθητήρια
ξεχνιούνται
κι εγω ανταριάζω
στις πατούσες μου
οικοσιτίζονται μικρες βδέλες
υπόλοιπα της τελευταίας βουτιας
στα θολα νερα της μνήμης
κι είναι βάσανο το περπάτημα
στ' αυτια μου
ένα σμάρι νυκτόβια κουνούπια
βουίζουνε πρόστυχα
και πίνουν αίμα νοθευμένο με οινόπνευμα
μεθάνε κι αυτα
κι έπειτα αρχίζουν τις βουτιες
έτσι αυτομολουν πριν τα προλάβω
δεν ακούω καλα τις νότες
στο στόμα μου
δροσίζονται μια παρέα κόκκινα μυρμήγκια
πού 'χανε φωλιάσει
στις λιγοστες χωμάτινες κοιλάδες  του μυαλου μου
κατρακυλουν απ τη ρυνικη κοιλότητα
στον ουρανίσκο
μπερδεύονται με τη γλώσσα μου
που μυρμηγκιάζει όπως όταν
κι έγινε το φιλι μαρτύριο
στα χέρια μου
νυχτοπερπατάνε ανάλαφρα οι αράχνες
πού είχαν σπιτωθει
στις ξεχασμένες χειρονομίες
που τώρα τις νιώθω τόσο άγνωμες
κι οι ιστοι να με γαργαλουν στις μασχάλες
στα μάτια μου
γεννουν τ' αυγά τους
μικροσκοπικοι ερμαφρόδιτοι ιππόκαμποι
αναβλύζουν απ τις βρύσες
μα πεθαίνουν κάθε πρωι
μόλις κοιτάξω τον ήλιο
τυφλος τη μέρα απομένω
μονολογώντας:
αγαπημένα μου οικόσιτα
παράσιτα
λιγόφαγα
καλόβολα
που μου θυμίζετε των αισθήσεων την χρήση
δεν σας αποδιώχνω
μονάχα κείνο 'κει το μαύρο φίδι
που κρύβεται κουλουριασμένο στα σπλάχνα μου
και κάνει κάθε βράδυ ρεσάλτο
στη φωνη και στα χαρτια μου
θα το σκοτώσω
κι απ το πετσι του
θα φτιάξω μια φωλια στα μαλλια σου
νά 'χουν τ' αποδημητικα
λιμάνι στο ταξίδεμα
κι η Άνοιξη
ας αργήσει όσο εκείνη θέλει





9 σχόλια:

flash είπε...

...

Ναύτης είπε...

φλασάκι;
τι;

zoyzoy είπε...

Πόσο ήπιες Ναύτη μου??
Ρίξε βουτιά στα γαλάζια νερά της λήθης να γλυτώσεις απ'τα παράσιτα της μνήμης ή άνοιξη είναι έξω και περιμένει ν'ανθίσει η καρδιά σου σ'ενα νέο έρωτα!

Τα θαλασσινά μου!!

flash είπε...

ναυτάκι..

(απο)Σιωπη.τ.ι.κ.ά.

είναι πηγαία η ομορφιά του
σχεδόν τυρρανική
αποστομωτική...

Σε ευχαριστώ πολύ.

Ναύτης είπε...

καλη μου zoyzoy,

νηφάλιος εντελως είμαι...
δεν μπορεις να γλυτώσεις απ' όσα κουβαλας μέσα σου
και σε καμμία περίπτωση δεν αναζητω κάποιο νέο έρωτα

εντελως όμως!

:))

υ.γ. τα ορνιθοσκαλίσματά μου δεν είναι πάντα κυριολεκτικα ή επίκαιρα... :)

Ναύτης είπε...

φλασάκι μου,

τι ομορφια τώρα λες?
αυτο είναι σαν θρίλλερ
το κακο είναι που δεν μπορω να κρατήσω μέσα τίποτε...

:))

flash είπε...

"το κακό ειναι που δεν μπορώ να κρατήσω μέσα τίποτε..."

μα για μένα ο ορισμός της ομορφιάς είναι αυτό που είπες...
αυτό που αναβλύζει απ την πηγή του
ανόθευτο...
δεν με έχεις μάθει ακόμα; :)

~reflection~ είπε...

Το διάβασα μονορούφι
μα με στοιχειωσε ΑΥΤΟ:
"φλογισμένα μου αισθητήρια"
και δεν μπόρεσα ν' απορροφήσω τα επόμενα..........................

----
κι όμως νιωθω
πως ο σκοπός της ανάγνωσης
επιτεύχθη!................

Ναύτης είπε...

αμην Κάκια,
αμήν!



καλο μεσημέρι!