της ψυχης

της ψυχης

Ένα (ακόμη) υγρό ιστολόγιο....

ένα (ακόμη) υγρό ιστολόγιο, με υποβρύχιες ανησυχίες...

Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

μικρο λαϊκο (2)




όταν περνάω απ' τα παλια μας τα λημέρια
και με ρωτάνε όλοι οι μάγκες πού γυρίζεις
δεν απαντάω και στ' αλήθεια δε μου καίγεται καρφι
γιατι κι εσυ απ' τη ζωη μου έχεις χαθει

τα Σαββατιάτικα τα βράδυα στο λιμάνι
σ' όποια αγκαλια κι αν ξενυχτήσεις δε σε φτάνει
μα δε με νοιάζει και στ' αλήθεια δε μου καίγεται καρφι
αφου κι εγω απ' τη ζωη σου εχω χαθει

μ' αν σε πετύχω κάνα βράδυ στην Καστέλλα
θα σε βουτήξω και θα κλέψω τα φιλια σου
κι αν μου θυμώσεις βρε στ΄ αλήθεια δεν μου καίγεται καρφι
αφου και πάλι το πρωι θά 'χεις χαθει




άντε, άλλα δυό μείνανε
και μετα πάμε μοδίστρα... :)
καλημέρα!


6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

:)
Ωραίο!

Καλές πρόβες!!!

Γ.

Ανταίος είπε...

Κάτι σε χασάπικο μου κάνει ή είμαι λάθος;

Γεια σου μάγκα Ναύτη!!

Ανώνυμος είπε...

πολυ ωραιο

Ναύτης είπε...

ευχαριστω Γ.! :))

θα γίνει κι αυτο

Ναύτης είπε...

θα μπορούσε να είναι κι αυτο Ανταίε φίλε μου

από μουσικη επένδυση ουκ ειμι ο καταλληλότερος... :)

καλο βράδυ!

Ναύτης είπε...

χαίρομαι που σ' αρέσει Σειρηνοκόριτσο :)