της ψυχης

της ψυχης

Ένα (ακόμη) υγρό ιστολόγιο....

ένα (ακόμη) υγρό ιστολόγιο, με υποβρύχιες ανησυχίες...

Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

περίεργο...

εγω μωρο μου είμαι περίεργη ιστορία
όταν σαλπάρω κυνηγάω τον καιρο
και τη καρδια μου την πετάω στα θηρία
στ'αυτια μου παίζει ο αέρας συναυλία
και με ορέγεται το άπληστο νερο

εγω καρδια μου είμαι μυστήριο βαπόρι
αντι λιμάνι κυνηγάω τρικυμία
και με μισούνε στα παζάρια οι εμπόροι
φοράω της θύελλας σκισμένο αποφόρι
κι έχω στης θάλασσας το μπλε αδυναμία


γι αυτο μη νοιάζεσαι, συνέχισε να τρέχεις
πάρε απ το κόκκαλο μεδούλι κι αναστήσου
κι αν θα σε ψάξουν, θα τους πω ότι σε κλέψαν
ή ότι έφυγες γιατι δεν σε πιστέψαν
φτιάξε μια σκάλα από φιλια
κι αναρριχήσου...


εγω ψυχή μου είμαι αγύριστο κεφάλι
βάζω πορεία για το μάτι του κυκλώνα
μένω ακλόνητος εκει που φεύγουν άλλοι
πίνω της μοίρας το κρασι απ'το μπουκάλι
κι έχω ένα στίγμα απ του ονείρου τη βελόνα

εγω τραγούδι μου είμαι πέτρα που κυλάει
είμαι ασήκικος σκοπός σε μια κηδεία
ένα δαδι που για φωτια παρακαλάει
μια πρέζα ήλιος που σου ξέφυγε και πάει
μια αυτοσχέδια κατάφωτη σχεδία


γι αυτο μη νοιάζεσαι, συνέχισε να τρέχεις
θα βάλω πλάτη στον καιρο, απογειώσου
κι αν με ρωτήσουν, θα τους πω μια ιστορία
για πειρατες και για μυστήρια τοπία
πάρε ό,τι θέλεις φυλαχτο,
κι ολοκληρώσου...





ναι το ξέρω...
είμαι μυστήριο βαγόνι
που λέει κι η Ανώνυμη



.

33 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

:)
!!!!!!!!!!!!

Ναύτης είπε...

:|
????????

δεν σχολιάζω
έχω μπλέξει με τους ανώνυμους...

Ανώνυμος είπε...

Ναι, ξέχασα, γιαλαντζι ντολμά εδώ:)

Πολύ ωραίο το ποίημα σου. Πραγματικά.

Bουλα. είπε...

δεν ξερω αν ειναι άραγμα η μπάρκο αυτο που ετοιμάζεις
αλλα μας αποχαιρετάς με ενα υπέροχο τρόπο...
Το μόνο που μένει είναι να ευχηθώ καλή επιστροφή!

Ναύτης είπε...

ευχαριστω "γιαλαντζι" Ανώνυμη

καλημέρες

Ναύτης είπε...

Βούλα καλημέρα,

δεν ξέρω γιατι νομίζεις ότι αποχαιρετάω.
αν μπερδεύτηκες με την απόσυρση του ενυδρείου στο πλάϊ, μην το κάνεις
απλα τα χρυσόψαρα πήγαν διακοπες στο ποτάμι...

εγω δεν φεύγω

σ'ευχαριστω για τις ευχες όπως και να έχει.

ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ είπε...

Πολύ δυνατό φίλε ναύτη...αυτό που λέμε: Αντρίκιο!
Και σκέφτομαι πως κάποιοι για να " αναρριχηθούν" μόνο πατώντας πάνω σε κάποιους άλλους μπορούν να το κάνουν κι αυτό πρόσκαιρα...
Την καλημέρα μου

Ναύτης είπε...

Αστα Καπετάνιε μου,
εδω άλλοι μετράνε το αντριλίκι με άλλα μέτρα...
η αναρρίχηση είναι το λιγότερο

νά'σαι καλα!

zoyzoy είπε...

Πολύ μου άρεσε το ποίημα έχει ρίμα και μέτρο θα μπορούσα να τ'ακούσω ένα τραγούδι με ρυθμό και παλμό.

Και'γω μπερδεύτηκα με την πινακίδα!
Εδώ να΄σαι και να μας ταξιδεύεις στις μαγικές θάλασσές σου!

Καλό μήνα να'χουμε
με φιλιά θαλασσινά!

Unknown είπε...

Καθόλου περίεργο,
μα καθόλου

:)

Ναύτης είπε...

καλο μήνα zoyzoy,

και καλα ταξίδια να έχουμε....

Ναύτης είπε...

λες meggie;

δεν σου φαίνεται ε;;


:ο)

Ναύτης είπε...

δεν ΤΟΥ φαινεται έπρεπε να γράψω...

:)

Parakmiako Ergaleio είπε...

Μμμμ nice!
Μα αυτό δεν κυνηγάμε; Λίγη περιπέτεια και ρίσκο στη ζωή μας για να της δώσουμε περισσότερο νόημα.

Ναύτης είπε...

καλησπέρα Ergaleio,

όχι απαραίτητα
κάποιοι από εμας προτιμουν την ασφάλεια

αν και δεν είναι αυτο το ζητούμενο στο συγκεκριμένο κείμενο, έχεις απόλυτο δίκιο και σ αυτο που γράφεις...


:)

Takis X είπε...

Γλυκό μου παιδί. Τι κρίμα που δεν ευφορεί το τραγουδι να κανεις γκραν σουξε..Αλλα κι απο δω μια χαρά τα βλέπω τα πραγματα..

Ναύτης είπε...

Γεια σου Τάκη,

αυτο το "γλυκο μου παιδι" μου έφτιαξε το βράδυ!

όσο για το σουξε, δεν έχεις κι άδικο... αλλα όπως είπες, κι εδω καλα είναι...

καλησπέρα σου!

flash είπε...

Καλησπέρα ναυτάκι!
ένα από τα καλύτερά σου!
πραγματικά θα ήταν πολύ ωραίο τραγούδι.. κρίμα.
όμορφο βράδυ να έχεις
και Καλό Μήνα!!

Ναύτης είπε...

καλησπέρα φλασάκι,

μου φαίνεται τελικα θα ψάξω για μοδίστρα....

ίσως να είναι ώρα τους...

:)

~reflection~ είπε...

Κάνεις το κύμα βραχο ε?...

Λίγοι τομπορουν..
και λίγοι μπορουν να πατησουν στερεα πάνω του και να αναρριχηθούν....

Η Μαρία είπε: Λαμψε...
Εσύ λες: Ολοκληρώσου..

να ...
γι' αυτο μ'αρεσουν τα Ταξίδια στα blogs...

Βρίσκεις παντα Λεξεις Κλειδιά να σε ΞεΚλειδώσουν, όταν έχεις αποφασίσει να Κλειδωθείς στο Κάστρο σου...

Συναινώ λοιπόν..

Ανεβαίνω στο επόμενο Κύμα..

είναι τόσα εξάλλου, που κάποιο θα ερθει Άδεια και για Μένα...
μη κατηλλειμένο....
ν' ανεβώ...
να σαλπάρω...
να με ψάχνει η Μοίρα
κι εγω να ερωτεύομαι τον Ανεμο.....

Δεχομαι....
πήρα την Κεντρική σου Ιδεα και Εφυγα για Χωρες του Μαγικού Ποτέ.....

Ποτέ πια όπως Πριν......
Ραντεβού: ΕΝΑ βήμα πιο κοντά στην Τελειότητα.....


φιλι....κύμα.....

Ανώνυμος είπε...

ΛΟΙΠΟΝ, ΑΥΤΟ Μ ΑΡΕΣΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!

Ναύτης είπε...

Κάκια,

εσυ και να κλειδωθεις,
δεν μπορεις τη Φωνη σου να κλειδώσεις...
δώρον, άδωρον...

καλησπέρα!

Ναύτης είπε...

Ανώνυμε,
λοιπον, νά'σαι καλα!

(τα υπόλοιπα, να υποθέσω πως σου άρεσαν λιγότερο;)

nina είπε...

Διαθέτεις ξεχωριστή πένα! Τι άλλο να πω, τα έχω πει και στο παρελθόν. Απλά συνέχιζε!

Καλό σου βράδυ!

Το πόνυ είπε...

Μ'αρέσει.
Δεν μπορώ να σταματήσω να λέω ότι έχεις ταλέντο -boring eh? Μα δεν νιώθω ότι μπορώ να σχολιάσω οτιδήποτε αλλο..
xx

Ναύτης είπε...

Νίνα καλησπέρα,

το παλεύω...
:)

Ναύτης είπε...

Miss Nothing,

σ'ευχαριστω για την παρέα!
καλό απόγευμα

Εκείνη.. είπε...

αυτή η προστακτική στο τέλος.."ολοκληρώσου".. με άφησε να την κοιτώ πολλή ώρα..

ναί, είσαι μυστήριο καράβι..

Kat είπε...

Α ρε ναυτη....
C:

Ναύτης είπε...

καλησπέρα Εκείνη,

είπαμε πως είμαι, ναι
έπεσες και μέσα εν τω μεταξυ
αυτη η προστακτικη κρύβει όλο το υπόλοιπο μέσα της...

Ναύτης είπε...

Kat,

τι πάθαμε;
να αρχίσω ν'ανησυχω δηλαδη;

καλό μεσημέρι

Ανώνυμος είπε...

Μυστήριο καράβι :)
Βαγόνι ή αν προτιμάς τρένο είμαι εγώ :)

Καλημέρα!

Γ.

Ναύτης είπε...

που το θυμήθηκες αυτο;;;

καλημέρα!