της ψυχης

της ψυχης

Ένα (ακόμη) υγρό ιστολόγιο....

ένα (ακόμη) υγρό ιστολόγιο, με υποβρύχιες ανησυχίες...

Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

ναύτης ονειρεύεται με πανσέληνο



φωτια στο μώλο
κι άβυσσο το σκοτάδι
στου ακροβάτη το σχοινι
με τρίχα ματισμένο
όλες σου φως μου οι αγκαλιες
σχοινοβατουν στο χάδι

χύθηκ' η σφαίρα η άσπονδη
το στήθος ν' ανταμώσει
στου φεγγαριου το χάσιμο
ψάχνει ένα ναύτη άσημο
παράσημο να δώσει

μακρυ ταξίδι
και ναυαγος στη θάλασσα
της νύχτας το πρωτόνειρο
κρύβεται στο αμπάρι
και της γοργόνας το φευγιο
μ' ένα μεθύσι τ' άλλαξα

μαβια σελήνη
κι ύπνος από κοράλλι
τα στάχυα πού' χεις για μαλλια
ξεφτάνε στην παντιέρα
κι όλες σου φώς μου τις σαϊτιές
τις έχω προσκεφάλι

χάθηκ' η σφαίρα η άλικη
και τ' όπλο ορφανεύει
στου φεγγαριου το χάσιμο
ψάχνει ένα ναύτη άσημο
που λυτρωμο γυρεύει





το είχα υποσχεθει να το τελειώσω

4 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Αξιζε τον κόπο το ξενύχτι στην Πανσέληνο!

Ο τελευταίος στίχος κρύβει όλο το νόημα πιστεύω!

Τα θαλασσινά μου φιλιά!

Ναύτης είπε...

δεν βαριέσαι zoyzoy μου,
άξιζε δεν άξιζε
ένα ξενύχτι περισσότερο :)

ο τελευταίος λες;
τι να σου πω, στ' αλήθεια όταν γράφω δεν μπορω να το προσδιορίσω
ίσως να είναι κι έτσι

καλο σου απόγευμα!


Ανώνυμος είπε...

κοίτα τι μπορεί να "φτιάξει" ένας άσημος ναύτης!!!

:))

Ναύτης είπε...

μπααα...
οι μακαρονάδες του είναι καλύτερες απ αυτα τα ακροβατικα
αν η γλώσσα είχε χέρια
φοβάμαι πως θα του έριχνε χαστούκια....

καλησπέρα NeLa!

:)